آخرین درمان برای نقصان کلیه چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آخرین درمان برای نقصان کلیه چیست

آخرین درمان برای نقصان کلیه چیست؟ در اینجا ما به ذکر نقصان کلیه اشاره به بیماری مزمن کلیه، از جمله نارسایی کلیه. همانطور که برای همه درمان آن باید "چهار" یکی "درمان سنتی چینی است.
"چهار" یکی "درمان سنتی چینی چیست؟
چهار "یک" درمان سنتی چینی به معنای دهان چینی، یک بطری مخلوط Maikang، می کند از برنامه های خارجی طب چینی و حوضه از پا حمام پزشکی. آنها یک سری از درمان منحصر به فرد در درمان بیماری های کلیوی هستند، با یکدیگر آنها می توانند مردم با کلیه خفیف آسیب دیده به زندگی عادی کمک همکاری.
عملکرد آن چهار روش های درمانی چیست؟
عمدتا تابعی از آنها است برای تنظیم گردش خون، حذف استاز خون، تعمیر کلیه های آسیب دیده و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.
آیا می توانم با بیماری کلیوی بهبودی با کمک از کسانی که درمان منحصر به فرد بیمار است؟
در واقع، چه یک بیمار می تواند در بهبود و یا نه بستگی دارد که در آن مرحله بیمار می تواند آن درمان را بپذیرید. اگر بیمار کلیوی می تواند درمان در مراحل اولیه دریافت، آنها را بدون مشکل به عقب بیماری خود را داشته باشند؛ اگر بیمار می تواند درمان را دریافت کنید بعد از کلیه کردم در حد متوسط ​​آسیب، آنها ممکن است نیمی از شانس به عقب بیماری خود را. اگر بیمار می تواند درمان را دریافت کنید بعد از کلیه کردم آسیب های جدی، هیچ شانس زیادی برای معکوس بیماری خود را کاملا وجود دارد، اما آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.
اگر شما علاقه مند در آن درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در تصحیح نقصان کلیه، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: